Onze klanten

Hieronder staan de organisaties die al voor ons hebben gekozen.

Ben je vrijwilliger? Zoek dan jouw organisatie via Inloggen.

Lijst van organisaties

Bekijk de verschillende scenarios

Corporate accounts

De onderstaande organisaties hebben een corporate account bij Inzetrooster, wat betekent dat hun vrijwilligers een portal zien die in lijn is met de huisstijl. Klik op een van de logo's om een voorbeeld te zien.

 

Ook vrijwilligers inroosteren?

Meld jouw organisatie aan en je kunt Inzetrooster een jaar gratis gebruiken.

Nu aanmelden

Wat zeggen onze klanten?

Wij zijn als stichting heel blij met het inzetrooster. Onze vrijwilligers vinden het fijn werken en met name de flexibiliteit. Ik als beheerder vind het prettig werken. Een aanpassing is snel gedaan, oproepen tot hulp zijn snel gestuurd.
Miranda Zeldenrust, Stichting Hulp voor Oekraïne
We gebruiken inzetrooster voor het plannen van wedstrijden, trainingen, het clubhuis schoon houden, feesten organiseren en nog heel veel meer. Om dit makkelijk te regelen gebruiken wij Inzetrooster. Voor onze roostermaker is de tijd voor inplannen van 20 barvrijwilligers op een zaterdag met 75% teruggebracht.
Jolanda van Wijk, Korfbalvereniging Avanti/Postmakelaardij
Met ruim 200 medewerkers is het plannen een uitdaging. Met dank aan het Inzetrooster is het aantal uren plannen verminderd, maar stimuleert het contact tussen medewerkers en biedt meer overzicht en houvast.
Michelle Zandbergen, Officemanager Hunebed centrum
Next Nature gebruikt inzetrooster voor de planning van haar vrijwilligers in de tentoonstelling RetroFuture in het Evoluon. Inzetrooster werkt voor ons heel fijn. Als vrijwilligerscoodinator zet ik in het systeem welke diensten gevuld moeten worden, de vrijwilligers kunnen zelf kiezen wanneer ze zich inschrijven op een dienst.
Kim van Zwietering, Vrijwilligers Coördinator Evoluon
Wij zochten al wat langer naar een makkelijkere manier om de vrijwilligers op onze evenementen in te plannen. Nu kunnen ze zichzelf inroosteren en onderling makkelijk diensten ruilen. Superhandig is ook de functie waarbij je per gekozen periode kunt zien hoeveel diensten iemand heeft gedaan. Organisatie en vrijwilligers zijn tevreden!
Lucia Broekhuizen, PSV de Willaerruiters
Inzetrooster is ideaal voor het inroosteren van diensten! Het is zeer gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. Heel handig is het dat je Inzetrooster op je telefoon kunt installeren. Het is prettig dat je een dag voordat je ingepland staat een herinneringsmail krijgt. Kortom: wij willen niet meer zonder!
Marja Voorsluijs, De koster
Sinds juli 2022 maken wij, bij Stichting ’t Praethuys in Alkmaar, gebruik van Inzetrooster. Heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk voor zowel de beheerder als voor onze 70 vrijwilligers. Duidelijke instructievideo’s maken je wegwijs in het systeem. Wij zijn heel positief en super enthousiast over dit fijne digitale roostersysteem.
Ellen Janssen, ’t Praethuys Alkmaar
Na vele jaren ervaring met 2 bardienst systemen werk ik nu met Inzetrooster. Na lezing van de duidelijke instructies en Youtube filmpjes heb ik het rooster ingebruik genomen bij onze golfclub. Het systeem staat als een huis en het aantal vrijwilligers die met de indeling belast waren is terug gebracht van 4 naar 1 voor het systeembeheer en 1 voor de IVA coördinatie.
Rob Woppenkam, Golfclub 't Jagerspaadje
Ik vind Inzetrooster een enorm handig rooster omdat het heel makkelijk te gebruiken is, ook voor onze vrijwilligers die niet zo digitaal vaardig zijn. Wat ik ook fijn vind is dat Inzetrooster heel makkelijk bereikbaar is voor hulpvragen. Ik raad het organisaties aan die nog steeds met roosters in excel of word werken van harte aan. Het scheelt heel veel tijd en fouten.
Nicolette Hetzler, HIP Lauwersoog en Coöperatie Klooster & Buren
Sinds een jaar gebruiken wij deze mooie applicatie. Aanvankelijk alleen voor het plannen van onze bardiensten nu ook voor andere vrijwilligerstaken. De app is simpel en uitstekend toegankelijk voor beheerder en leden en dankzij prima instructies gemakkelijk te implementeren. Het maakt het managen van een vereniging een stuk gemakkelijker.
Ad Huigen, Secretaris ERPV De Bommequet
Wij maken sinds een half jaar enthousiast gebruik van Inzetrooster. Na een korte instructie was het gebruiken van deze tool voor onze vrijwilligers een verademing: makkelijk in gebruik, overzichtelijk en altijd realtime en bij de hand. Dat scheelt een hoop onnodige rompslomp bij het sluiten van de roosters
Linsy Theunissen, Coördinator Risk Factory
Wij gebruiken het inzetrooster om onze vrijwilligers te roosteren. Door het werken met het inzetrooster kunnen zij zich flexibel inplannen op de momenten dat het hen uitkomt, en hebben wij altijd overzicht over de planning.
Lieke Kamphuis, Directeur Museum Gebroeders van Lymborch Huis
Inzetrooster is voor onze coöperatieve boerderij waarvan circa 250 huishoudens lid zijn de ideale app om de werkzaamheden op de boerderij die door vrijwilligers gedaan worden in te roosteren. De app is super-gebruiksvriendelijk, werkt snel en is prettig en esthetisch verantwoord vormgegeven.
Marcel Oomen, HeemsteedsDuurzamer
Wij gebruiken al enkele jaren het inzetrooster en zijn daar zeer tevreden over. Met name over het inlogsysteem en het gebruikersgemak zijn wij zeer te spreken. Ook de mogelijkheid om zelf diensten en tijden in te zetten en de controle op inschrijvingen is zeer gebruiksvriendelijk.
M.vr.gr. Peter Claassen, A.V. de Keien Uden.
Inzetrooster is erg vriendelijk in gebruik en heel overzichtelijk. De vrijwilligers kunnen ook hun diensten zeer eenvoudig overdragen. Je ziet meteen waar je moet zijn. De menu’s zijn heel overzichtelijk. Na een eerste jaar gratis uitproberen hebben we besloten een betaald abonnement te nemen. Ik kan Inzetrooster echt aan ieder bedrijf aanbevelen.
Gerdien Vrielink, coördinator verzorgingshuis Wielewaal
Wij zijn zeer te vrede zijn met het inzetrooster. Het is voor iedereen die de beheerder is makkelijk om het systeem onder de knie te krijgen. Je kan ook alle informatie naar aantal bardiensten per persoon terug vinden.
Fons van Deursen, Pijnackerse Bridge club
Onze kringloopwinkel gebruikt nu anderhalf jaar inzetrooster. Ideaal voor onze vrijwilligers om in te roosteren op de momenten dat het hen het beste uitkomt. Dat scheelt ons veel werk. Bij lege plekken gewoon een extra mailtje eruit en het wordt zo weer ingevuld. Een aanrader!
Gerlinde Laros, Dorcas kringloopwinkel Barneveld
Wij maken al een aantal jaar gebruik van het Inzetrooster. We merken dat onze vrijwilligers er makkelijk mee kunnen werken, ook zij die minder handig zijn met de computer. Wij zijn erg tevreden over het Inzetrooster.
Marlies Postma-Sienot, Ronald McDonald Huis Emma
Jarenlang werken wij al met vrijwilligers en roosters. Dit kost de roostercommissie veel tijd en energie. Sinds kort gebruiken wij jullie “fantastische programma”. Hij is gebruikersvriendelijk ook voor ouderen en de minder digitale onder ons. Ons team van vrijwilligers bestaat voornamelijk uit 70+. Het geeft de vrijwilligers vrijheid.
Anouk Folkerts, Coördinator Museum de Buitenplaats
Mijn ervaring met het inzetrooster is dat het zeer efficiënte manier is om diensten in te plannen. Doordat mensen zelf hun diensten kunnen invullen is het motiverend om mee te doen aan een evenement. Ze kunnen zelf beslissen wanneer ze hun bijdrage kunnen leveren. Verder is het ook voor mensen met weinig computerervaring goed te beheren.
Therese Pollet, Kunstenfestival Aardenburg
Zonder Inzetrooster is het eigenlijk onmogelijk om ons evenement vorm te geven. Over een periode van één maand zijn er zeven dagen per week tientallen diensten per dag waar vrijwilligers voor nodig zijn. Geen doen om zoiets met de hand te plannen. Inzetrooster is voor zowel de vrijwilliger als organisatie gebruiksvriendelijk, het geeft flexibiliteit en het is essentieel om het evenement te doen slagen.
Thijs van Uden, IJsbaan Mijdrecht
Inzetrooster is voor de vrijwilligers eenvoudig te bedienen. Doordat er veel tools aanwezig zijn kunnen wij deze ook gebruiken voor meerdere doeleinden. Vooral het verzoek tot inschrijven werkt bij ons uitermate goed, dan attendeer je de vrijwilligers weer op nieuwe diensten en worden die diensten zo weer ingevuld. Kortom erg tevreden over het inzetrooster.
Karin van Saase, Vrijwilligers begeleider Hozo thuiszorg

Inzetrooster heeft o.a. de volgende functionaliteiten

Agenda koppelen

Je kunt jouw diensten aan je agenda toevoegen door op de link van je kalender te abonneren.

Inloggen

Inloggen via een link (toegangscode), zodat je kunt inloggen zonder lastig wachtwoord te typen op je mobiel.

Overdragen

Via een link (transfer-token) een dienst met een ruilverzoek overdragen aan een andere persoon.

Inschrijfverzoek

Als beheerder een persoonlijk inschrijfverzoek versturen, op basis van individuele- of groepselectie.

Aanmeldformulier

Activeer een aanmeldformulier waarmee nieuwe vrijwilligers zich kunnen aanmelden.

Persoonlijk profiel

Gebruikers kunnen hun profiel aanpassen zoals adres, telefoon, leeftijd, foto, etc.

Adresboek

Gegevens van alle vrijwilligers of leden overzichtelijk bij elkaar.

Urenregistratie

De diensten en uren worden bijgehouden welke je ook kunt downloaden in CSV of Excel.

Groepen

Verdeel diensten in groepen, afhankelijk van het soort werk die je ook eventueel besloten kunt maken voor bepaalde personen.

Statistieken

Voor de beheerder zijn er veel overzichten, o.a. hoeveel diensten per persoon in een periode.

Locaties

Je kunt met meerdere locaties werken en een koppelen naar Google maps.

Tekstblokken

Verschillende tekstblokken in de site kun je aanpassen zodat deze beter aansluiten op jouw organisatie.

Herinneringen

Er kan een herinneringsmail verstuurd worden, bijvoorbeeld 2 dagen van te voren.

Importeren

Personen en de diensten kunnen via een Excel of CSV bestand geïmporteerd of bijgewerkt worden.

Exporteren

Personen en diensten met alle relevante informatie kunnen ook als Excel of CSV worden gedownload.

Vrije velden

Als beheerder extra velden definiëren waardoor je de administratie kunt uitbreiden met extra gegevens.